28 Ιουν 2010

Beet root tart from a lovely weekend





Το σαββατοκύριακο που πέρασε αποδράσαμε στην βόρεια Εύβοια, συγκεκριμένα στο Πευκί. Είχα ξαναπάει βόρεια Εύβοια και θυμάμαι και τότε μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις, όμως είχα περιοριστεί μόνο στην Λιμνη. Αυτή τη φορά γυρίσαμε λίγο την ευρύτερη περιοχή και μπορώ να πω ότι η φύση με ενθουσίασε. Ήπιαμε καφεδάκι στην πλατεία της Κερασιάς όπου είναι ένα από τα πιο ορεινά χωριά της Εύβοιας και φημίζεται για τα κεράσια που παράγει. Αν θέλετε να δοκιμάσετε τα περιβόητα κεράσια καλό είναι να το επισκεφτείτε πιο νωρίς γύρω στα μέσα με τέλη Μαΐου… από εκεί και μόνο φανταστείτε πόσο ψυγειου είναι τα φρουτα που τρώμε από τα σούπερ μάρκετ. Επίσης επισκεφτήκαμε και τους καταρράκτες του  Δρυμωνα όπου παραλίγο να έχω ατύχημα και να αποχαιρετήσω το κινητό μου μια για πάντα, μια και μου έπεσε μέσα στην βάθρα αλλά τελικά το άφησα να στεγνώσει καλά και σώθηκε.
Στο Πευκί όπου και διανυκτερευσαμε γυρίσαμε 2 3 κολπάκια που βρήκαμε ψάχνοντας και αυτό που μ'άρεσε ιδιαίτερα και από ότι κατάλαβα αρκετά άγνωστο ακόμα είναι το Καστρί και άλλη μια παραλία κολπίσκος που όμως δυστυχώς δεν συγκράτησα το όνομα (μπορεί και να μην είχε καν). Το αξιοσημείωτο είναι ότι πάνω στην παραλία στην μια άκρη έχει ένα μικρό εκκλησάκι που από ότι έμαθα κάποιος ντόπιος πριν από 2 γενιές το είχε δει στον ύπνο του και το έκανε τάμα να το χτίσει. Οπότε αυτό το εκκλησάκι βρίσκεται στο ίδιο σημείο από το 1800…
Αυτά σχετικά με την εκδρομή μας και στο δρόμο φυσικά έκανα τα ψώνια μου.
Πήρα ντοματάκια μικρά και άσπρες μελιτζάνες αλλά αυτό που ήδη χρησιμοποίησα είναι παντζάρια σε μια συνταγή έκπληξη: τάρτα με παντζάρια και κατσικίσιο τυρί.
Πρέπει οπωσδήποτε να φτιάξετε αυτήν την τάρτα γιατί από όσες έχω δοκιμάσει ως τώρα έχει την πιο ντελικάτη γεύση!




Τάρτα με παντζάρια και κατσικίσιο τυρί

1 ζύμη για αλμυρή τάρτα που θα θυμηθείτε από εδώ. Εγώ χρησιμοποίησα μικρή παραλληλόγραμμη ταρτιέρα αυτήν τη φορά.



Για την γέμιση

3 4 παντζάρια βρασμένα (μόνο η ρίζα)
200 γρ μαλακό κατσικίσιο τυρί ( εγώ χρησιμοποίησα chavroux)
1 κούπα ρικοτα
¼ κούπας αλεύρι
2 κρόκοι αυγών
Αλάτι
Σχοινοπρασο



Αφού έχω ετοιμάσει και ψήσει την ζύμη μου σύμφωνα με τις οδηγίες την αφήνω να κρυώσει λίγο ενώ χτυπάω τα τυριά μαζί με το αλεύρι και τους κρόκους αυγών.
Όταν πλέον θα έχουν χτυπηθει καλά απλώνω την γέμιση πάνω στην τάρτα και από πάνω τοποθετώ τα παντζάρια κομμένα σε ροδέλες. Πασπαλίζω με αλάτι φρεσκοτριμμενο πιπέρι και ψιλοκομμένο σχοινοπρασο.
Την ψήνω στους 180 βαθμούς για 20 λεπτά περίπου. Ταιριάζει πολύ με πράσινη σαλάτα και λευκό κρασί. Έχει πολύ φινετσάτη γεύση.
Τα φύλλα των παντζαριών αποτελούν επισης από μόνα τους εξαιρετική σαλάτα .



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου