27 Οκτ 2010

Rainy day with pear cakes - βροχερή μέρα με κέικ αχλαδιού





Today it s a rainy day. It’s one of those days   that makes you want to sit inside your house with a cup of hot tea and a nice book which I actually read these days. But the reality is some how different. Ι spent almost my whole day in the office with a lot of anxious and I got home when it was already dark. Still I didn’t t left my dream for a relaxing night and so I made wonderful little cakes with pears and hazelnut and a nice cup of tea. The recipe I found it here and it was really deliciusssssssss!!!!yiamm!! enjoy!

 
Σήμερα ήταν μια πολύ βροχερή μέρα.. από αυτές τις μέρες που θέλεις να περνάς μέσα στο σπίτι με μια κούπα ζεστό τσάι και ένα καλό βιβλίο που παρεμπιπτόντως διαβάζω αυτές τις μέρες. Στην πραγματικότητα όμως η μέρα μου δεν πέρασε καθόλου έτσι… από το πρωί είμαι στο γραφείο, είχα πολύ δουλειά και άγχος και όταν γύρισα σπίτι είχε πια σκοτεινιάσει. Παρόλα αυτά δεν πτοήθηκα. Έφτιαξα γρήγορα νόστιμα κεκάκια με αχλάδι και φουντούκι και ζεστό τσάι και χουχούλιασα με τον καλό μου για το τελείωμα της ημέρας.
Την συνταγή την εμπνεύστηκα από εδώ.

4 σχόλια:

  1. Την καλυτερη δουλεια εκανες.Καταληλος καιρος για χουχουλιασμα καφε,τσαι και ομορφα γλυκισματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλο καινούργιες ιδέες ωραίες που εκτός από νόστιμες, μας αλλάζουν και τη διάθεση με την παρουσίαση τους!!
    Καλημέρα!!
    Ξανθή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @misirlou ναι τωρα που χειμωνιαζει μαρεσει να χουχουλιαζω μεσα, παρολαυτα πηγα και ενα θεατρακι χθες.

    @donkey and the carrot να μου πεις αν σου πετυχαν :)

    @Ξανθή, και εγω ετσι φτιαχνω την διαθεση μου χι χι ! δημιουργωντας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή