20 Ιαν 2015

Clopy paste

Δυστυχώς αυτό το ποστ δεν είναι και τόσο ευχάριστο μιας και έπεσα και εγώ θύμα του clopy-paste. Σίγουρα οι περισσότεροι από εσάς που διατηρείτε sites στα οποία αφήνετε κατά κάποιο τρόπο την προσωπική σας δουλειά, είτε είναι συνταγές ,είτε φωτογραφίες, είτε άρθρα έχετε πέσει θύματα του να δείτε την δουλειά σας αναδημοσιευμένη χωρίς ούτε μια αναφορά στο site σας ή ενα link που να καθοδηγεί σε αυτό.
Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας και ας δημοσιευσουμε ποια site έχουμε παρατηρήσει πως το κάνουν αυτό και που ξέρετε ίσως ανακαλύψουμε και ξεμπροστιασουμε και άλλους.
Εγώ μέχρι στιγμής έχω πέσει σε 2 τέτοια site και έχω στείλει ευγενικό μήνυμα να αφαιρεθούν οι φωτογραφιές/αρθρα μου από αυτά. Tο πρώτο όντως τις αφαίρεσε το δεύτερο αναμένω.
αυτά είναι:

στο http://www.sidagi.gr/ δημοσιεύουν φωτογραφίες σε "αλλαγμένες συνταγές"

 https://meetthechef.wordpress.com/

ολόκληρα τα ποστ χωρίς να φαίνεται ότι είναι κλεμμένα από αλλού και ότι η πηγή είναι κάποιο άλλο site.Π.χ. τσεκάρετε εδώ το ποστ μου (https://meetthechef.wordpress.com/page/18/) .

Επίσης έχω να αναφέρω με λύπη μου και το greek food blogs στο οποίο είμαι μέλος από την αρχή του , χρησιμοποιεί ολόκληρα ποστ χωρίς μια αναφορά στο blog μου πράγμα που θεωρώ απαράδεκτο .
π.χ.
http://greekfoodblogs.com/content/ho-ho-ho-merry-christmas-christmas-cup-cakes

Υπάρχουν και άλλα. Αν και εσείς έχετε βρει sites που σας έχουν κλέψει δημοσιοποίηστε τα για να βοηθηθούμε μεταξύ μας.

Updated

Με χαρά είδα ότι στο  greek food blogs το διορθώσανε. Θα έχω άγρυπνο μάτι από εδω και πέρα!

10 σχόλια:

  1. Δυστυχώς υπάρχουν κι ακόμη χειρότερα κατά καιρούς, έχω την εντύπωση ότι στην πρώτη περίπτωση που αναφέρεις παλιότερα αναγκαστήκαμε πολλοί να κάνουμε μαζικές αναφορές χωρίς να είμαι σίγουρη γιατί κυκλοφορεί και άλλο με μικρή παραλλαγή στη σύνταξη του ονόματος .
    Στέκομαι όμως περισσότερο σε αυτό που αναφέρεις από τους greekfoodbloggers και θα το ψάξω γιατί υποτίθεται ότι υπήρχε ανακατεύθυνση στη σελίδα μας.
    Ειλικρινά έχω κουραστεί και κάτι χειρότερο να κάνω τον ντετέκτιβ.
    Κρίμα υπάρχει χώρος για όλους ας δημιουργήσει ο καθένας το δικό του χώρο με δικές του δημιουργίες και μόνο.
    Ελπίζω να βρεις άκρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή συνάδελφε (στο foodbloging) πρέπει πράγματι να ενημερώνουμε η μία την άλλη , και σε ευχαριστούμε που το έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά κάνεις και μας τα είπες! Αμάν πια με αυτό το θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mπηκα για να δω ωραία συνταγή και είδα αυτό... :(
    Αυτό το θέμα δεν έχει τελειωμό...
    Αυτο για το greek food blogs δεν το είχα προσέξει... και αυτό άσχημο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολοι/ολες λιγο πολυ εχουμε να διηγηθουμε παρομοιες ιστοριες... συμφωνω οτι πρεπει να ενημερωνουμε αλληλους και να μην το αφηνουμε ετσι αλλα να διεκδικουμε τα δικαιωματα μας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ σύνηθες φαινόμενο πια δυστυχώς η αντιγραφή πνευματικής ιδιοκτησίας χωρίς άδεια.
    Και φοβάμαι ότι δεν είναι εύκολο να ελεγχθεί και ως εκ τούτου να περιοριστεί.
    Ίσως αν έβαζες κάποιου είδους υπογραφή στις φωτογραφίες σου; Με αυτό τον τρόπο ο "κλέφτης" θα πρέπει να μπει στη διαδικασία να επεξεργαστεί τις φωτογραφίες προκειμένου να αφαιρέσει την υπογραφή σου, οπότε ίσως να μην μπει καν στον κόπο να τις κλέψει εξαρχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δυστυχώς όλες το έχουμε ζήσει! προσωπικά μαρκάρω τις φωτογραφίες μου αλλά και αυτο δεν είναι διασφάλιση γιατί μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί, ακόμη και αν δεν ξέρει να το αφαιρέσει κάποιος μπορεί να περικόψει την φωτο, εκτος και αν το βαλεις σαν υδατογραφημα...η ουσια ειναι οτι αυτη η κατασταση δεν εχει τελειωμο και εκανες πολυ καλα που τα ανεφερες με ονομα ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  8. Αρχικά λυπάμαι για την αναστάτωση. Να εξηγήσω όμως, ότι δεν πρόκειται βέβαια για αντιγραφή άρθρου αλλά για αστοχία ενός μηχανισμού στο site. Κάποιες

    φορές όταν γεμίζει μια μνήμη, δημιουργείται αυτό το πρόβλημα. Υπό κανονικές συνθήκες όλα τα άρθρα στα Greek foodblogs παρουσιάζονται μόνο με τίτλο,

    περίληψη, εικονίδιο. Για ότι άλλο υπάρχει παραπομπή στο πηγαίο άρθρο.
    Τώρα αναφορικά με τον σεβασμό των πνευματικών δικαιωμάτων και ειδικότερα της κοινότητας των foodbloggers νομίζω ότι έχω δώσει δείγματα γραφής (και όχι

    αντιγραφής). Σχετικά με τρόπους αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών, παραπέμπω σε σχετικό άρθρο μου που ίσως βοηθήσει

    http://greekfoodblogs.com/node/12398
    Ζητώ και πάλι συγνώμη για την αναστάτωση.
    Γιώργος Δέτσης

    ΥΓ: Έγραψα απαντητικό σχόλιο την 1η μέρα αλλά για κάποιο λόγο δεν εμφανίστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σου πω την αληθεια και να εχει χρησιμοποιησει καποιος τις φωτογραφιες μου, δύσκολα θα το έπαιρνα χαμπαρι... το μονο πράγμα που έχω κάνει με τις φωτογραφίες μου, ειναι σε χαμηλη αναλυση και δεν μπορουν να εκτυπωθουν.
    Αλλα το post με τα μπισκοτα σου (αυτό με την λευκη σοκολάτα) βγάζει μάτι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή