30 Ιουν 2011

Μαρμελάδα βερίκοκο με λεβάντα και γλυκιά αναμονή



Ο μήνας φεύγει, και εγώ όπως σας έχω ήδη πει είμαι στον μήνα μου και περιμένω πως και πως το μικρό θαυματάκι μας. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας και την θετική ενέργεια που μου δινετε.. δεν πολυμπαίνω στα blog μαγειρικής για να μην έρχομαι σε πειρασμό μια και όπως σας έχω πει κάνω διαιτα.. παρολαυτα έφτιαξα μια καταπληκτική μαρμελάδα βερίκοκο με λεβάντα, με βερίκοκα από τον κήπο μας μάλιστα, και όσοι δοκίμασαν μου είπαν ότι ήταν εξαισια.. ειρωνεια βέβαια γιατί εγώ δεν έχω καν δοκιμάσει αλλά σύντομα χεχε! Όσο για την μαρμελάδα η συνταγη απλή για 1 κιλό βερίκοκα έβαλα κάτι λιγότερο από 1 κιλό ζάχαρη (εξαρτάται πόσο γλυκά είναι τα βερίκοκα σας , εμένα ήταν λίγο ξινούτσικα και προτειμώ τις μαρμελάδες όχι πολύ γλυκές αλλά να έχουν την γεύση του φρούτου). Επίσης έβαλα μερικά άνθη από λεβάντα όπως έβραζε η μαρμελάδα για να δοκιμασω τον συνδυασμό και από ότι μου είπαν πέτυχε. Αν θέλετε το δοκιμαζετε. Σας παραθέτω φωτογραφίες όπου την πρόσφερα στον Γουίνη μου με κρέπες για πρωινό ενώ εγώ έπινα σκέτο γάλα (!). όχι για να δείτε την θυσία της μάνας! Και μέσα σε όλα τα άλλα χάλασε και η μηχανή μου και πρέπει να την πάω για φτιάξιμο, γιατί σύντομα θέλω να αποθανατίζω το καινούργιο μέλος της οικογένειας, αλλά επίσης θα ξαναπιάσω τις μαγειρικές και τις ζαχαροπλαστικές και έχω όρεξη για δημιουργικότητα. Όσοι φύγανε για διακοπές να περάσουν τέλεια και να ρίξουν και μια βουτιά και για μένα. Φιλιά!!!



4 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Η μαρμελάδα σου φαίνεται εξαίσια!! Βερίκοκα έχω μπόλικα, λεβάντα "καλλιεργώ" στο μπαλκονάκι μου, οπότε κάτι θα κάνουμε!
    Με το καλό το καλοκαιρινό μπεμπάκι σας!!! Οπωσδήποτε σε ετοιμότητα φωτογραφική μηχανή και κάμερα!! Η μπουμπού μας είναι σχεδόν 4 μηνών και έχουμε ήδη ξεπεράσει τις 1500 φώτος!!! Κινεζάκια εντελώς! Ευτυχώς που δεν χρησιμοποιούμε φλας γιατί θα το είχαμε λολάνει το παιδάκι μας!!!
    Άντε, άντε τα καλύτερα έρχονται!!!
    Πολλά φιλιά και ευχές να πάνε όλα καλά (που θα πάνε!)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α καιεσυ νεα μανουλα εισαι!να σας ζησει το αγγελούδι σας. φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu wraies oi fwto, laxtaristes!latreuw tis spitikes marmelades kai idiaitera to berikokaki, h idea gia thn lebanta moy aresei polu!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι τα καλύτερα με το νέο μέλος της οικογένειας και να είσαι πάντα δημιουργική, γεμάτη ενέργεια και φαντασία.
    Α, και η μαρμελάδα φαίνεται τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή