31 Μαρ 2011

Classic pesto – κλασσική σάλτσα πέστο

3 cups of basil leaves chopped
½ cup olive oil
½ cup parmesan
2 garlic gloves
50 gr cone
Salt and pepper

I love basil pesto. Although I know you all have a pesto recipe I post mine . I just mix all the ingredients in the blender. When the pasta is ready I add the pesto and cook for about 2 minutes more and the plate is ready. When I have I decorate it with small tomatoes too.

3 κούπες φύλλα βασιλικού
½ κούπα ελαιόλαδο
½ κούπα παρμεζάνα
2 σκελίδες σκόρδου
50 γρ κουκουνάρι
Αλάτι και πιπέρι

Τρελαίνομαι για πέστο βασιλικού, όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι (με εξαίρεση τον πατέρα μου που σιχαίνεται τον βασιλικό- το πιστεύετε αυτό???). και φαντάζομαι όλοι θα έχετε καταλήξει σε κάποια συνταγή πέστο όχι ότι θα έχουν και τρομερές διαφορές φαντάζομαι. Πάνω κάτω τα ίδια υλικά ίσως λίγο η δοσολογία να αλλάζει.. Εγώ έχω καταλήξει σε αυτήν εδώ. Απλά ανακατεύω όλα τα υλικά στο μπλέντερ και όταν η μακαρονάδα μου είναι έτοιμη ρίχνω από πάνω την σάλτσα και ανακατεύω για 2 λεπτά στην φωτιά. Πασπαλίζω με λίγη ακόμα παρμεζάνα, πιπέρι και όταν έχω ανακατεύω μέσα και μικρά ντοματινια.

3 σχόλια:

  1. Η καλύτερη σάλτσα για μακαρόνια!!! Ξέρεις οτι μπορεις να φτιαξεις Πεστο με διάφορα μυρωδικα, δυοσμο, φρέσκο κολίαντρο...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ cathy
    βεβαιως και μαλιστα εχω φτιαξει στο παρελθον πεστο ριγανης, πεστο κολοκυθακι και θα δοκιμασω και τις υπολοιπες. Και εμενα με ξετρελαινει αυτη η σαλτσα!!
    παρεπιπτοντως μπηκα στο σαιτ που μου εστειλες και μαρεσε πολυ..θα περασω σιγουρα εκει κοντα στις μερες του Πασχα να σε γνωρισω κιωλασ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή