4 Νοε 2012

Rasberry bars - Μπάρες με κρέμα σμέουρου και άλλα απίστευτα νέα





Αυτό που σας κρατούσα για έκπληξη μέχρι τώρα είναι ότι περιμένουμε διδυμάκια! Ελπίζω να πάει τέλεια η εγκυμοσύνη μου μέχρι τέλους και τα αδελφάκια του Φίλιππου να έρθουν στην οικογένεια μας. Η κούραση τριπλή ξέρω όλοι αυτό μου λένε αλλά και η χαρά, η αγάπη η ευτυχία θα είναι τριπλή επίσης οπότε περιμένω πως και πως. Ορίστε λοιπόν να σας κεράσω  ένα γλυκάκι για τα όμορφα μας νέα. Την συνταγη την βρήκα εδώ  μόνο που αντί για cranberries εγώ χρησιμοποίησα σμέουρα. Δοκιμάστε και κάντε ότι σας πηγαίνει. Θεωρώ ότι αυτές οι συνταγές είναι και υγιεινές για παιδία αφού έχουν και τα καρύδια τους και τα φρούτα τους. Εσεις  κρίνετε.


7 σχόλια:

  1. Τέλεια νέα !!!

    Καλή εγκυμοσύνη να εχεις και "με ένα πόνο" ... αντε στη δική σου περίπτωση με δύο.

    Τέλειες οι μπάρες που έφτιαξες .. απίθανο το χρώμα τους.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαίρομαι με τα νέα σου! Με το καλό η ευτυχία σου να γίνει τριπλή:)
    Το γλυκάκι σου είναι πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ευχάριστα νέα, εύχομαι όλα να πάνε καλά.
    Όταν ήμουν έγκυος στο γιο μου δεν υπήρχαν οι υπέρηχοι παρά κάποιοι φορητοί,και ο σύζυγος όλο ρωτούσε το γιατρό μήπως είναι δίδυμα. Βέβαια για μένα θα ήταν πιο δύσκολα γιατί όλη η εγκυμοσύνη πέρασε να είμαι στο κρεββάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωω!!! Τι υπέροχα νέα! Έχετε μάθει το φύλο ή είναι νωρίς ακόμα;;
    Μπράβο, μπράβο πολύ χάρηκα!
    Βέβαια δεν τολμώ καν να φανταστώ την κούραση που θα αισθάνεσαι! Καλό κουράγιο και καλή δύναμη εύχομαι και όλα να πάνε καλά!!
    Οι μπάρες υπέροχες, πανέμορφες και πολύ εντυπωσιακές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχα νέα! Με το καλό τα αδερφάκια, κουράγιο σε σενα αλλά τι είναι η κούραση μπροστά σε όλα αυτή την ευτυχία που μας δίνουν ατ παιδιά?
    τέλειες και οι μπάρες, φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σουπερ! Οπ οτι εχω καταλαβει τα διδυμα μεγαλωνουν πιο ευκολα γιατι απασχολουνται μεταξυ τους απο πολυ μικρη ηλικια. Οποτε μην ανησυχεις... τι ενα τι δυο τι 3!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια νέα!
    Μπράβο! Εύχομαι με το καλό και όλα να πάνε καλά.
    Δεν υπάρχει κούραση σε τέτοια πράγματα. Είναι γλυκιά.
    Οι μπάρες φαίνονται σαν ψεύτικες.
    Απίστευτο χρώμα και παρουσίαση.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή