2 Μαΐ 2013

Banana and carrot bread - Κεικ με μπανάνα και καρότο




Κέικ με μπανάνα και διάφορους συνδυασμούς έχω δοκιμάσει αρκετούς. Άλλα μου άρεσαν άλλα όχι και τόσο. Στο βιβλίο της Aran small plates sweet treats είχα προσπεράσει πολλές φορές αυτήν την συνταγή αλλά πίστευα ότι θα είναι μια από τα ίδια και έτσι δεν την επέλεγα ποτέ. Προχθές όμως ήθελα κάτι γρήγορο και υγιεινό για να δώσω και στον Φίλιππο και σχετικά ελαφρύ για μένα που παλεύω ακόμα με τα κιλά της εγκυμοσύνης και διαπίστωσα ότι είχα όλα τα υλικά που χρειάζονται οπότε είπα γιατί όχι? Ε, λοιπόν ειναι το καλύτερο μπανάνα κέικ που έχω δοκιμάσει ποτέ και το έχω ήδη φτιάξει δυο φορές και πάντα γίνεται ανάρπαστο! Η αυθεντική συνταγή χρησιμοποιεί αλεύρια χωρίς γλουτενη αλλά εγώ το έκανα με απλό και μου άρεσε πολύ.




Χρησιμοποίησα:

300 γρ μπανάνες λιωμένες

3 αυγά

150 γρ ζάχαρη

185 γρ ελαιόλαδο

2 κ.γ. vanilla extract

190 γρ αλεύρι

½ κ.γ. αλάτι

½ κ.γ. μαγειρική σόδα

¼ κ.γ. κανέλα

50 γρ καρύδια ψιλοκομμένα

75 γρ καρότο τριμμένο


Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180. σε μπολ χτυπάμε τις μπανάνες με τα αυγά, την ζάχαρη το ελαιόλαδο και την βανίλια. Προσθέτουμε το αλεύρι με την σόδα, το αλάτι και την κανέλλα και ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να ομογενοποιηθούν όλα τα υλικά.( Εγώ τα έβαλα στον κάδο του μίξερ σε χαμηλή ταχύτητα). Προσθέτουμε τα καρύδια και το τριμμένο καρότο και ανακατεύουμε καλά. Ρίχνουμε το μείγμα σε λαδωμένη φόρμα ή σε φορμάικα για μαφινς. Ψήνουμε 50 λεπτά για την φόρμα ή 20 λεπτά για τα μαφινς. Η μυρωδιά καθώς ψήνεται θα σας ξετρελάνει!
   

300 gr mashed banana puree
3 eggs
150 gr natural cane sugar
185 ml olive oil
2 tsp vanilla extract
70 gr quinoa flour
70 gr superfine brown rice flour
50 gr almond flour
3 tbsp tapioca starch
1/2 tbsp salt
1.2 tbsp baking soda
1/4 tbsp cinnamon
50 gr chopped pecans
75 gr grated carrots

Preheat oven tp 180 C. In a bowl whisk together banana puree, eggs, sugar, olive oil and vanilla extract. In a alrge bowl whisk together the flours with tapioca starch, salt, baking soda and cinnamon. Add the wet ingredients to the dry and mix until incorporated. Fold in the pecans and carrots. pour the batter into a greased loaf pan or muffin cups. Bake for 50 minutes for the loaf or 20 for the muffins. let cool in the pan for 20 minutes and then invert onto a cooling rack.

3 σχόλια:

  1. Έχει μια ιδιαιτερότητα το συγκεκριμένο κέικ νομίζω!
    Μπανάνα και καρότο είναι κάπως ασυνήθιστος συνδυασμός! Μου αρέσει που έχει ελαιόλαδο, είναι σίγουρα πιο υγιεινό!
    Καλό Πάσχα εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδέα καρότο και μπανάνα μαζί, πρέπει να έγινε ιδιαίτερα γευστικό.
    Η αλήθεια είναι ότι και εγώ δεν έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα πολύ καλό κέικ μπανάνας.
    Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή