3 Μαΐ 2011

2 flavors of ice cream : Fig ice cream and pistachio gelato - Παγωτό σύκο και παγωτό φιστίκι



Because we are in difficult times, and apart of that I wasn’t exactly of the persons that through away food yesterday I made ice cream with left overs.
My inspiration was this pastry cream I made the other night which didn’t become as solid as it should, so I decided to turned it into an ice cream. Last summer I laso made home fig jam from the figs of the garden of the cottage and kept it slightly not very sweet as I wanted it to accompany cheeses. So I got the idea to form ice Fig. Well as they told me it was a success! Well as you know all you need to do is to put the cream into the ice cream maker machine and add several tablespoons fig jam. You can try any fig jam you like and if you really try this ice cream please let me know your impressions.
I also  made pistachio gelato with a very light and easy recipe

1 cup whole milk
1 cup cream
65 g sugar
2 tablespoons corn flour
200 gr pistachio paste
few drops of lemon

 
Mix the milk with corn flour. In a saucepan heat the cream with the sugar and when begins boiling, add cornstarch mixture, stirring constantly over low heat.
Remove from heat and allow to cool. Once cooled, add the pistachio paste and just a few drops of citrus juice. Freeze in ice cream machine according to your instructions.
So good appetite and good luck.



    Επειδή διανύουμε δύσκολους καιρούς αλλά έτσι και αλλιώς ποτέ δεν ήταν στην κουλτούρα μου να πετάω φαγητό είμαι υπέρ της ανακύκλωσης . Προχθές είχα φτιάξει αυτήν κρέμα ζαχαροπλαστικής που όπως σας είπα δεν μου έπηξε σωστά με αποτέλεσμα να γίνει σαν σαλτσούλα για τις τάρτες και έτσι μου περρισεψε αρκετή. Έτσι και εγώ αποφάσισα να την κάνω παγωτό. Το καλοκαίρι που μας πέρασε είχα φτιάξει σπιτική μαρμελάδα σύκο από τα σύκα του κήπου του εξοχικού και την κράτησα ελαφρώς άγλυκη για να συνοδεύω με αυτήν τυριά. Έτσι λοιπόν μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω παγωτό σύκο. Ε λοιπόν μου πέτυχε πααααρα πολύ. Ο Γουίνη το τίμησε δεόντως και μου ζήτησε να κρατήσω την συνταγη ώστε να το ξαναφτιάξω σύντομα. Λοιπον όπως καταλαβαίνετε το μόνο που έκανα είναι να βάλω την ρευστή κρέμα ζαχαροπλαστικής στην παγωτομηχανή που ήταν ήδη γλυκιά με αρκετές κουταλιές μαρμελάδας σύκου. Την συνταγη για την κρέμα δεν την ξαναπαραθέτω. Ξέρετε εσείς την βρίσκετε εδώ, όσο για την Μαρμελάδα σύκου βάλτε οποιαδήποτε ακόμα και εμπορίου. Να μου πείτε εντυπώσεις αν το δοκιμάσετε.
    Επίσης με την πάστα φιστικιού έφτιαξα και παγωτό φιστίκι. Η συνταγη ελαφριά και εύκολη είναι ως εξής:

    1 φλ πλήρες γάλα
    1 φλ κρέμα γάλακτος
    65 γρ ζάχαρη
    2 κουταλιές της σούπας corn flour
    200 gr πάστα φιστίκι
    μερικές σταγόνες λεμόνι
    Αναμειγνύουμε το γάλα με το corn flour. Σε κατσαρολακι ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος με την ζάχαρη Όταν
    αρχίζει σχεδόν να βράσει, προσθέτουμε το μίγμα κορνφλάουρ με το γάλα ανακατεύοντας διαρκώς σε σιγανή φωτιά.
    Αφαιρούμε από τη φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει. Αφού κρυώσει ρίχνουμε το φιστίκι και  μόλις μερικές σταγόνες χυμού εσπεριδοειδών. Παγώστε το παγωτό σε μηχανή παγωτού σας σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
    Καλή όρεξη λοιπόν και καλή επιτυχία.

    3 σχόλια:

    1. υπεροχη συνταγη!!!!!Θα την δοκιμασω γιατι το φιστικι ειναι απο τα καλυτερα μου!!!!
      Σε ευχαριστω πολυ για την συνταγη!
      Εσυ καλα?....πως εισαι?
      φιλια Χ2 (MISIRLOU)

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. @misirlou μου,

      καλα ειμαι αν και κουραζομαι πολυ τελευταια αλλα χαλαλι! σταματαω τη δουλεια συντομα και ετσι θα ξεκουραστω. φιλια!

      ΑπάντησηΔιαγραφή