19 Οκτ 2014

Pickled mushrooms - Μανιτάρια πίκλες



Τελευταία με ξετρελαίνει να φτιάχνω τσάτνευ και παρασκευές που τις φυλάω στο ψυγείο και ανά πάσα στιγμή έχω υλικά για κάτι γρήγορο και  σπέσιαλ. Όπως μια ιδιαίτερη μπρουσκέτα. Έχω φτιάξει τσάτνευ από φρέσκα σύκα του κήπου μας και άλλο ένα από κολοκύθα με μπαχαρικά. Οπότε αν θέλω να συνοδέψω ένα ποτήρι κρασί ή ακόμα και μια σαλάτα ή σούπα το μόνο που χρειάζομαι είναι καλό ψωμί και το τυρί της αρεσκείας μου και διαλέγω με τι τσατνευ να το συνοδέψω. Τρελαίνομαι για τέτοια! Οπότε φανταστείτε την έκπληξη μου όταν έπεσα πάνω σε αυτή την παρασκευή και πόσους τρόπους σκέφτηκα να τη χρησιμοποιήσω. Πάνω σε ψωμί με καλό κατσικίσιο τυρί ή σε ομελέτα, ‘η σε κρέας ή ακόμα και σε σαλάτα. Για να μην σας πω και σκέτα σαν μεζέ για το ουζάκι του μπαμπά μου! Λοιπόν βγάλτε κατσαρόλες και ετοιμαστείτε!
Για την συνταγή πατήστε  παρακάτω



Η συνταγή είναι εμπνευσμένη από το βιβλίο A boat, a whale & a walrus αλλά πειραγμένη σε πολλά
Θα χρειαστείτε

Περίπου 150 γρ μανιτάρια όσο το δυνατόν μικρά και ιδίου μεγέθους
1 φλ. Ξύδι από λευκό κρασί
1/2 φλ νερό
2 σκ.σκόρδο σε φετούλες κομμένες
Φλούδα ½ λεμονιού κομμένη ζουλιέν
1 φύλλο δάφνης
1 πιπεριά καυτερή σε φετούλες επίσης
2 κλ. Φρέσκο θυμάρι
1 κ.γλ. ανθό αλατιού
1 κ.γλ. κόκκους κόκκινου πιπεριού
Ελαιόλαδο αρκετό για να σκεπάζει μετά τα μανιτάρια

Σε μικρή κατσαρόλα βάζουμε όλα τα υλικά εκτός από τα μανιτάρια και τα βράζουμε μέχρι να διαλυθεί το αλάτι για 5 λεπτά περίπου. Βάζουμε τα μανιτάρια σε ένα μπολ και ρίχνουμε από πάνω το υγρό από την κατσαρόλα. Σκεπάζουμε με ένα κομμάτι λαδόκολλα και τοποθετούμε και ένα πιάτο που να χωράει μέσα από το μπολ ώστε να πιέζει τα μανιτάρια κάτω. Τοποθετούμε στο ψυγείο για το βράδυ και την επόμενη μέρα στραγγίζουμε τα μανιτάρια. Τα τοποθετούμε σε αποστειρωμένο βάζο και γεμίζουμε με ελαιόλαδο ώστε να τα σκεπάζει. Τα αφήνουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον μια μέρα μέχρι 6 μήνες.




3 σχόλια:

  1. Έφτιαξα πριν καιρό με πρόταση μιας φίλης διατηρημένα σε νερό και ξύδι, δεν μου άρεσαν καθόλου, θα δοκιμάσω αυτή με το λάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν νομιζω να εχω δοκιμάσει κάτι τετοιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα μανιτάρια τουρσί είναι το νέο μου πάθος. Έφτιαξα πρόσφατα και εγώ μια συνταγή και ήταν όνειρο. Το λάδι είναι σύμμαχος στη συγκεκριμένη συνταγή. Καλή εβδομάδα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή