10 Μαρ 2011

Χορτοφαγική μαγειρίτσα με μανιτάρια




Το Πάσχα πλησιάζει. Μ'αρεσουν τα έθιμα και οι παραδόσεις να τα ακολουθώ. Όμως έχω ένα θέμα με την μαγειρίτσα : δεν μου αρέσουν τα εντόσθια και τα κομματάκια από το κρέας που περιέχει. Γ'ιαυτο και φέτος είπα να δοκιμάσω μια χορτοφαγική συνταγή από ένα παλιό gourmet όπου αντί για κρέας περιέχει μανιτάρια. Πόσο μάλιστα τώρα που είμαι και έγκυος και απαγορεύεται να φάω συκωτάκια και πνευμόνια. Και έτσι λοιπόν έκανα ένα crash test και την έφτιαξα σήμερα και μαρεσε πολύ! Ο γουινης ξετρελάθηκε σας λεω..και είναι και εύκολη και γρήγορη. Βέβαια ξέρω ότι πολλοί θα πείτε τι σόι μαγειρίτσα είναι αυτή αλλά για αυτούς που δεν τρώνε κρέας είναι μια λύση.

Θα χρειαστείτε:

3 φρέσκα κρεμμυδάκια
1 ξερό κρεμμύδι πολτοποιημένο
4 κ.σ ελαιόλαδο
120 γρ ρύζι Καρολίνα
1 μαρούλι ψιλοκομμένο
1 φλ λευκό κρασί
250 γρ μανιτάρια champignon σε φέτες
250 γρ άγρια μανιτάρια αποξηραμένα
½ λίτρο ζωμό λαχανικών
1 ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο
2 αυγά
Χυμό από 1 λεμόνι
Αλάτι πιπέρι



Σοτάρουμε στο λάδι τα κρεμμύδια για 5 λεπτά ανακατεύοντας συνεχώς με ξύλινη κουτάλα. Ρίχνουμε το ρύζι και το ανακατεύουμε και αυτό ώστε να αναμειχθεί με το λάδι. Στη συνέχεια προσθέτουμε τα μαρούλια και σοτάρουμε μέχρι να μαραθούν. Σβήνουμε με το κρασί , ρίχνουμε τα μανιτάρια και τον ζωμό. Αλατοπιπερώνουμε , προσθέτουμε τον άνηθο σκεπάζουμε το σκεύος, χαμηλώνουμε την φωτιά και σιγοβράζουμε την μαγειρίτσα μας για 30 λεπτά περίπου. Στη συνέχεια αυγοκόβουμε την σούπα χτυπώντας 2 αυγά , ρίχνουμε τον χυμό λεμονιού και λίγο λίγο ζωμό από την κατσαρόλα. Μόλις ρίξουμε το αυγολέμονο στην κατσαρόλα κουνάμε να πάει παντού και έτοιμη η μαγειρίτσα σας! Αν την φτιάξετε να μου πείτε την γνώμη σας!

3 σχόλια:

  1. Αν και φτιάχνω μαγειρίτσα αυτή θα τη δοκιμάσω τώρα στις ημέρες νηστείας.
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την εχω φτιαξει και εγω ! Πολυ καλη λυση για χορτοφαγους! Αλλα ....θα παραμεινω μια αδιορθωτη κρεατοφαγος! Επειδη ομως, δεν μου αρεσουν και εμενα τα ενδοστια, την φτιαχνω παντα με μικρα κομματακια χοιρινο, και ειναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ξανθή
    εγω λεω να την καθιερωσω σαν σουπιστα για κρυες μερες.βεβαια αν νηστευεισ δεν ξερω κατα ποσο ειναι βολικη γιατι ειναι αυγοκομμένη.

    @Cathy
    με χοιρινό ε? δεν το εχω ξανακουσει. ενδιαφερον μου φαινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή